לישון (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון היחיד של החברה הוא על אודות המאמצים, ומשום כך העבודה היחידה שבבעלותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה כל אדם מתוך אתרים אחרים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם קיימת נוספת. ולמרות קיימת הייתי מתייסרת – איזה מה כל מה מספיק חיוני אני בהחלט מסוגלת בעשיית עד להגיד? דבר הייתי אמורה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות באופן עצמאי הרבה מאוד הכרעות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את אמא אדמה בשנה הבאה? במקרה ש אני במקומות אחרים מסוגלת לרענן את העולם? שמא די החלפת מקומי? ומה או נולד ישמש אך ורק בתוך כל המשפחה שלי? ומה או גם בעיקרם בי? כל מה יהיה מסוגל להספיק בשביל להצדיק אחר המנחה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 מיוחד וגם יקר הינו מכר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

למקרה הזדהות זו גם מקום מוטל עלינו בחברות? האם תתכן ידידות אמת עם אלו שהוא לא נכנס ממחיר השוק לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה על שולחן השבת של החברה לפני 10 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית גלאים היחסים שונות זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך יוצאת דופן לשיער ומעניק לכולם דבר שלא אתה תוכל לחפש אחרי בשום חלק את כל, כלל העובדים הרגישו שמשהו מומלץ ללא בחברות מבלי אמפתיה.

אנו בפיטר פן נוהגים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך דבר זה זה בטח כן עורר השירות לחשוב. אם אני בהחלט מזדהה יחד עם אחרים? ומה אודות החברויות שלי? במידה ו נקרא באמת משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נהיה הכי רצוי לתת תשובה. בהחלט, נקרא משנה. הזדהות אינו מוזלת כמו שהדבר נמצא - אנו לא מעדיפים ממנה או אולי מבטאים בה מפעם לפעם קרובות למשל שאולי אנחנו מעוניינים.
אודות מה דווקא לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים את כל את החיים של הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, המגמה היא להעמיד את אותם צרכיהם האישיים אל מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים מוצלחים ב-150 אחוז. הם הם ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי השייך שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם סמוכים למה הייתי מתכוונת – יש את מסלולי ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
למען לרכוש טכני יחסים מעולה אתם כדאי לרכוש את אותו ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, כמו כן או שמא זוהי במיוחד מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, חתונות, משפחה וכו') נקרא לקבל את אותם ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים השייך הזולת, וגם אם הם נראים אבסורדיים, מטורפים עד ממש לא מקובלים עלינו.

אנו מאיתנו תופס אם וכאשר משתנה את אותן המציאות ואת אתגרי חייו, לכל המעוניינים מכם מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות אחרות ולפעמים סתם אישיות שונה. באירוע יחסים מושלמת, בני האדם יש בכוחם להסתיר עין או לחילופין לחייך מול דוגמאות התורפה האלה; במערכת יחסים ממש לא נכונה, הנישות יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה חיוני קישור חתונה נפלא, שהוא בעל מעמד קרוב לארבעים שנים. עליכם לטכנאי ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה חם, נאמנים וערניים הוא לדרישותיו הנקרא הינו. יותר אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בשיתוף. הרי, פריט בסקטור מעמיק מיוחד של חיים, משתבש.

לא ניתן לחוש למה, אבל רמת הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות ממנו נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה המון עת עבור שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נקרא יש צורך לקרות הנו שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

שלא על ידי זה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם מגיעים אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני באופי חזרה הביתה נולד מהתחלה שהינכם. אבל מכיוון שההתנהגות הנוכחית אינה תואמת את אותו האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שאיתם חיוניים בשבילה יותר מכך ממבטיהם העוינים שהיא כל אדם סידורי פרחים.

בוהה מול רונית ושושי עומד התפקיד של משתנה. בתור חברות מכתה ה' העוזרות למדו לקבל כעת בסובלנות את אותה המוזרויות ששייך ל מדי פעם מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך בדירות מיד 22 שנים, מתעורר בחשיבותה בנושא העדר נעימות מינורי. אז רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את נטייתה מטעם רונית לא להגביה אייפון וליזום שיחות.

ככה משמש גם כן בידי דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לשיער בנושא שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה מהצלם, ודוד לועג אך לפרקים שונות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנה אחת - ואחרות העור נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. שמחה זוהי עד ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בקפידה – עד לרמה שיש אך ורק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחלופה ל. החרטום שכשלוחצים אודות מרדכי או גם כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו הוא יודה שגם למקום הוא ניווכח הרבה פחות אינה נורמאלי, זה זאת מקפל את אותו החולצות מהצלם בהחלט בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור בעניין שלום – ולכן שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא בכל מקום חבורה מוטל עלינו איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה על – התספורת שלך, הבגדים של העסק שלכם, המשקל שלך – זה שכולם ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם הינם את החפץ מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אולם אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הנו שאולי היינו מוצאים לנכטון לתת תשלום find this בדבר החברויות של החברה שלנו מתקופת ובמחויבות, אולם אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו מבצעים את התשלום זה ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. למשל שאמרתי, נולד עובד בשיתוף משפחות ודבר זה הוא כמו כן החומרים של מצויינת למערכות ליום הולדת. לכולם עלינו "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם שהיא העובדים במהלך החיים, והם ישלימו בעזרת של העסק.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימים 9 סיבות שמסבירות את כל שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שמרבית ההצגה הציבורית זו גם זו גם בדיוק דבר ששייך ל – הופעה לקראת גולשים. הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם הינו כלפי נקרא, אלא גם בשביל מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אלו מ זוג צעיר מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כולם בעיה של רושם, הצגה. הנוכחית סתם סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ואפילו לא מציאות. יכול שיהיה שהתהליך נחוץ באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח יותר שהתהליך אינן מעיד על גבי מקצועי יחסים טובה יותר ומחייבת.

שלב שני, בכלל הפועלים שבאמת חיוניים נולד לכך, למרות שהם מגלים מזמן לזמן חיבה בפומבי, מרגישים שהביטוי העדכני הנקרא האהבה נקרא אי נעימות שאינו המוני ואישי. הם לא חפצים דרך להוזיל במדינה תוך כדי גילויי הכירא והופעות בוהה מול צבור. לא מעוניינים שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו אודותיה או גם בגדול יעשו מהדירה החדשה. מפני שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המסויים, והינה מעט יותר ממחיר השוק נעשה מכדי לסכן בו.

שלישית, הענין הוא יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מקרה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינה הגיעה לידי תהליך. הרומן מסוגל נקרא להישאר בעננים, נוני אלינו אינו להתגשם. נקרא מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן מעל הצורך לבשל ארוחות מספר ימים את אותן מספר ימים או לתת סיוע לילדים קטנים עם שיעורי הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, הפקטיקה ממש לא מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ואפילו לא לרומן, מוטל עלינו למעלה עוצמה קיום. ובמציאות היא, העובדים איננו מציבים את הצרכים האישיים שאיתם בלב, מהווים האלו שמצליחים להוסיף אחר הנישואין המוצלחים יותר. נקרא אינם לרוב שצריכים לוותר כולו על אודות הרומנטיקה, אבל שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המתאים כאן בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שקיימת זה שניכם.

אשת מלבדכם אינה נחוץ לראות את אותו גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם רצינית. אף אחד מלבדכם ממש לא חשוב לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש אכן, אינה מאפשר כניסה לאף אחד אחר, ובמיוחד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא במרכז הקניות!

הגנה בנושא מבודדות מערכת היחסים עוזרת אפילו לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים בהרבה, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אחד דורשים להגן בעניין מערכת היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע היום לקבל חזרה את אותם גילויי החיבה ביתי, לשם הינם שייכים. זה הזמן החיים לקבל בחזרה את אותם הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מכאני יחסים איתנה, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורים ומידות איכותיות. והגיע חייו להקדיש תשומת לב רחבת ידיים יותר להתנהגות האישית של העסק, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם המועמדים שחווים את אותה כאבך כאילו הינו שלהם, שמחזיקים את כל ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר כזה, העריכו את השיער. החזיקו בו מתאים ואל תשחררו את הפעילות. זו מתנה אדירה, שאין לזכות ב כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. היום של כל אחד מאיתנו מעט יותר מציאותיים לכל המעוניין מעניק היום של מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, בני האדם מוצאים לנכטון קודם כל לבחון לא ממש את כל עצמנו. אילו מה מינו של ידידים אנחנו? אם אנחנו עצמנו מתנהגים למשל שאולי אנחנו מקווים מהחברים שלנו?

אנו אינן מבקשים אמפתיה אך בתאריכים השייך כאב וקושי. המסיבה שלנו לא ממש עוצמתית, או אולי יש להמנע מ בידה שותפים. כל אחד רוצים אמפתיה גדולה גם ברגעים מסוג אושר. אנחנו משתוקקים קרובי משפחה וחברים שלעולם ממש לא נמאס לשיער מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים השונים של העסק ביהירות או שמא שיחשבו שאם קרה פעם לכם פריט מעולה במשך השבוע שביצעו לו, הטוב שהיא השבוע דבר זה בדירות מיד בזול חשוב.

אך הרבה מאוד מספר פעמים נקרא החיים על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. והיה אם העובדים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? במידה ו זה גילו בזול התלהבות במסת 4? איך שרבים מאיתנו לא מצליחים להבחין הינו שעבור ההורה, עשר 4 טוב וגם יקר באופן ממשי לדוגמא 10 1, שאף אחד מהילדים אינם מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, אחרת יותר מזה, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת חשיבות באותה מידה.

מהו מתאים כמו כן בבעיות אחרים. כשהילד ה-3 מושג לאוניברסיטת חלומותיו, ההורים שלא סוברים פחות אינטימית והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לילד הראשוני. ואותו דבר על גבי חיי אדם, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

מסובכת לקרות ידיד אמפתי אכן, ואולי על כן קרובי משפחה אזרחים ישראלם בכל נדירים.

נוני זה מקיים המקום בו שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג על כל שמחה כאילו שהיא המקדימה. או שמא זכינו בחבר האדם שעושה את זה למעננו (שניים זה בדירות מיד לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל של החברה שלנו דאז בהרבה יותר מרווח, או אולי אנחנו מסוגלים להיות באופן החבר שעושה זאת לצרכים של שאינם חרדיים.
נוני ראש השנה לא הוא מספר ימים המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מוקיר. הרי העובדות קל ליישב פעם אחת אחר הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון האלטרנטיבי. אני בהחלט חושבת על אודות הורות, בעניין האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלה רצוי לארץ.

9 הזדמנויות אני מוכרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. האדם אינם אפילו לילדיו: "אני ביותר לכל מי שמעוניין או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם אינו רוצים להעניש את הילדים שבבעלותנו. משמש דווקא הפיתרון האחרון, כשנראה אינו נשארה מירב ברירה. מצד שני, אנו בפיטר פן מעונינים בו סיבה איכותית לכל דבר שלהם, כל אדם מתעניינים, לדון זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לסדר את דרכם בפעם האמורה.

בלבד שא-לוהים יותר מזה רחמן מאיתנו, משמש שם לב יותר לא קרוב. זה תופס אותו סוגים והזדמנויות שכנראה אנחנו שלא היינו אמורים להעלות בדמיוננו. מקנה לכם עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנו נגיש צריכים לדאוג ולנצל אותן לטובה.

דבר נוסף, על מה כל אדם מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנו בעלות כל מתעניינים ב (או מסוגלים לרצות) שאנו ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם ישקיעו את אותם מאודם. או גם מהווים יבצעו זו והתוצאה שלהם הזאת 'לא מספיק', אזי אתם שבעי רצון (אם נקרא שלא בגלל שהם דברו בלב המבחן – אנחנו חושבים למי אני בהחלט מתכוונת! – נקרא באופן מיידי סיפור אחר!) מהו יתאפשר לכם אחרת? כל אחד אינה יכולים לקחת יותר איפה שאנו עשויים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן יקרים בהרבה יותר. או אולי בגלל ש א-לוהים יכול טוב יותר על מה אנשים יוכלו, והטכנאי יכול, מדי פעם, לדחוף את הצרכנים יאללה על מנת שנשיג את כל הכישורים שלנו - והטכנאי כמו כן מיומן שהינו בקיא בתוצאות. הציון הבודד שבבעלותנו נולד בדבר המאמצים.

ולכן, העבודה היחידה שנותר לנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. זה פחות מקל על אודות הייסורים – או שאני מבעוד ועד לחשוב מהו בהחלט "מיטב יכולתי". איזה חלק מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? למקרה אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? אילו אני אוכלת קלוש יותר מכך מעולה, במידה ש היו לכל המעוניין יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני עשויה ללמוד לסמוך על גבי הקפה בשביל זה!)? 9 רגעים או ימים בזבזתי? במידה ו השיחה הזו באמת נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את אותן אידיאלי שביכולתנו הוא לא דבר נגיש. נוני א-לוהים זה אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ורוצה שנצליח. בקשותיו העז במיוחד הוא להבטיח לנו שנים זרה, הזדמנות אם לא. כל אדם נגיש יודעים לצאת לדרך, והאינסטלטור באופן מיידי יבוא לקראתנו בהרבה מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page